Cashback je nová dimenze nakupování

Nakoupit a ušetřit. To je mantra neustálých slevových akcí, které celoročně probíhají a z nichž prakticky nevyjdeme. O jejich výhodnosti lze tudíž s úspěchem pochybovat. Lepším způsobem jak ušetřit se jeví cashback.

Cashback je stručně řečeno provizní prodej, díky kterému získáte zpět peníze za nákup přes cashbackový portál. Pro toho, kdo cashback ještě nevyzkoušel, možná zní tato definice poněkud nedůvěryhodně. Skeptik pravděpodobně mávne rukou nad další „rádoby slevou“. Skepse ani nedůvěra však není na místě. Cashbackové portály už nějakou dobu fungují a jejich uživatelé díky nim získávají za nákupy u partnerských e-shopů část svých peněz zpět. Někdy jde o opravdu zajímavé sumy v řádech stovek až tisíců.

Cashbackové portály spolupracují s e-shopy, které jim vyplácí provize za nové zákazníky. Právě z těchto odměn jsou pak vypláceni zákazníci konkrétního cashbackového portálu. Poskytovatelů cashbacku je poměrně dost. Kritéria pro výběr konkrétního portálu mohou být různá. Část koncových zákazníků bude jistě vybírat podle nabídky e-shopů a jejich zaměření. Někdo chce nakupovat jen módu, jiný produkty pro děti, další třeba potřeby pro dům a zahradu. A právě podle segmentu pak vybere cashback, který je pro něj nabídkou nejvhodnější.

Neméně důležitým kritériem je výše částky, kterou získáme zpět. Může se pohybovat od jednotek procent z ceny zboží až po zajímavé sumy pohybující se kolem 25% z ceny v obchodě. Pravděpodobně nejštědřejším cashbackem je Hamty.cz, kde nabízejí až dvakrát více než konkurenční portály.

Za zkoušku cashbacku nic nedáte – naopak dostanete zpět!

Cashback je nová dimenze nakupování
Přesunout se na začátek